guleraltunn16 Arkadaşlar çok şiddetli karın bel ağrım oluyordu 17 haftalık hamileyim doktorum fitil verdi fakat kullanmaya korkuyorum aynı durumu yaşayan varsa eğer bilgilendirebilir mi
Senayyalcin guleraltunn16 Soğuktan ağrıyor olabilir beliniz soğuk almışsınızdır eşiniz bir kremle güzelce masaj yaparsa azalır dinlenin biraz …
nimres Benimde olmuştu. Bir iki gün belimi polar örtüyle sardım hiç çıkarmadım yatarken bile. Çok şükür geçti 🙏😊