dlk_elf26 benim hiçbir belirtim yoktu 2 gebeliğimde de bebeklerin kalbi duruyordu ve kürtaj oluyordum 7-8 haftalarda. Genetikte bir şey çıkmadı. Pıhtılaşma var 2 genimde. 2. Hamileliğimde pıhtılaşmayı bilmememe rağmen önlem amaçlı vermişti doktorum kullandım yine de düştü. Sonrasında testleri yaptırdık. Bir perinatolog ile görüşmeye başladım o başka testler istedi romatizmal sebeplerden olabilir dedi. Yönlendirdi testler yapıldı ve lupus çıktı sonuç olarak. İlaç verdi romotoloji doktoru kullanıyorum, pıhtılaşma için iğne ve coraspirin kullanıyorum. 14+0 oldu bugün. Şükür çok güzel gidiyor, sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah.