Gulseninannesi bende spinal oldum gaz sancısı hiç çekmedim ameliyattan sonra kayısı kompostosu içtim direk onun sayesinde hemen gazımı çıkardım tavsiye ederim sonda benimde odada takıldı fakat hiç acımadı tabi herkesin acı hissi farklı ama hemşire istersem uyuşturulduktan sonra ameliyathanede takabiliriz demişti doktorunuza söyleyin o şekilde yapıyorlar geçmiş olsun şimdiden