Merhaba ben pko hastasıyım 9 aylık evliyim 3 ay önce doktor folik asit ve Glifor verdi. 3 ay dene sonra tekrar gel dedi martın 1 inde 3 ay olucak. Adetlerim düzensiz zaten 3 aydır olmuyorum. Bu ay test de yapmak istemedim haftaya doktora gidicem diye ama içim içimi yiyor. Sağ kasığım da bazende solda sızlamalar oluyor göğsüm çok kaşınıyor sanki şiş gibi gebelik belirtisi olabilir mi? Adet sancısı gibi sancı da oluyor.