Kızlar Adetim 3 gün gecikti Hatta Adet olmadan 4 gün önce de test yapmaya başlamıştım negatif çıkmıştı Bugün 3 gün Adetim gecikti test yaptım testi bir kenarı bıraktım annemlere gittim Hiç bakmak aklıma gelmedi unuttum geldiğimde böyle bir çizgi gördüm Sizce var mı yok mu Silik bir çizgi var