Pazar günü ağrılarım olduğu için acile gittik 1 cm aciklik ve yumuşama olduğu için başka ilçeye yolladı kendi doktoruma .geçesi tekrar agrım oldu yine acile gittik açılma 2 cm e çıktı pazartesi sabahı kendi doktoruma muayne oldum serviks 16 açılma da 2.5 cm olmuş diyerek beni canakkaleye sevk etti hadi oraya taşındık arabamız da yok hep taksiyle oluyor bu gidişler gelişler 700 lira paramız gitti hiç acımıyorlar da .h3r neyse canakkaleye saat 1 de gittik açılma aynı dedi tekrar kontrol edicem diyip bizi gece 9 a kadar bekletti 1 saat nst ye bagladilar sancılarım.60 45 arası gidip geldi doğum başlamış ama ne zamana gelir bilemem diyip çıkışımı verdi .2 gündür yine çok sancim oluyor şimdi acilden geliyorum ebe muayne etti aciklik 1 cm çocuk çok iri bu çocuk %90 sezeryan olur diyor devlet hastanesi olduğu için son ana kadar acı çekersin en sonunda sezeryan alır bebeği riske atmasın diye diyor ne yapicam artık ya iyice üzüntüden bi hal oldum tansiyonum bi düşüyor bi çıkıyor