BaharMelek Bsra06 Bu tarz yorumları okudukça korkmak istemesemde korkmaya başladım. Çok geçmiş olsun sizede
Nisanannesi4 BaharMelek son haftalarında hiç yatamazsın valla ben geceleri sinirimden ağladığım oldu bir iki damla anca var ama nasıl sıkıştırıyor 😭
Tahaninannesii BaharMelek tekrarlamış olabilir canım, sağlık ocağınızda yapılıyorsa bir tahlil ver yarın öğrenmiş olursun
Nisanannesi4 BaharMelek bebek büyüdükçe sıkıştırıyor dedi benim doktorum 34 haftamdayım şu an geceleri idrara çıkmaktan uyumam 2 yi 3 ü buluyor. Akşam saat 8den sonra hiçbir şekilde su sıvı tarzı şeyler içmiyorum ama yine de sıkışıyorum bebek baskı yapıyor yani
BaharMelek Nisanannesi4 Anladım kuzucum yine olsun mu diyelim ne diyelim bilemedim. Onunla geçmiş olsun