@AyferMehmet07 Matmazel006 Gamzeee89 Postunuzu görünce bilgi vermek istedim bende sezaryen olacağım ama bunlar olursa refakatçi alınıyor yanınıza yeni uygulama 🙋🏻♀️
merhaba 35 haftalık gebeyim gebe okuluna 30 haftadan beri katılıyorum.
Pandemi sürecinden dolayı sağlık bakanlığının çıkarmış olduğu karar ile ( Sadace gebe okuluna kayıtlı olan gebe bin yanına refakatçi alınacak ).
Gebe okuluna katılmayan gebenin yanına kesinlikle doğum şekli ne olursa olsun refakatçi alınmayacak .
Gebe okuluna katılmak için Ebe huriye veya elif hanıma ()İsim soyismi , tc kimlik numarası , telefon numarası vermeniz gerekmektedir)
Gebe okuluna kayıt ebeler tarafından gerçekleştirilir whatsap gurubuna alınırsınız .
Guruba alındığınız haftadan itibaren refakatçini ile beraber önleme derslere katılmak zorundasınız katılmazsanız refakatçi yanınıza alınmayacak . ( pazartesi ve çarşamba 10.25 de gebe gurubundan link verilir refaktçiniz ve sizin katılıp katılmadığınız sistem tarafından tespit edilir ilk defa gebe okuluna kayıt yapılmışsa online ders sonunda kendi isminiz, bulunduğunuz ilçe ve refakatçiniz içinde aynı bilgi istenir ) en az 1 ay derslere katılmak zorunlu.
Normal doğum ve sezaryen öncesi ve sonrası hastaneye doğum için gittiğinizde gebe okuluna kayıtlıyım derseniz sistemden bakılıyor ona göre refakatçi yanınızda kalabiliyor.
Ama refakatçi katılım sağlamaz ise doğumunuzun öncesinde de de sonrasında da alınmıyor .
Bunun sebebi yanımızda kalacak kişilerin bize bilinçli bir şekilde yardımını sağlamak .
Bütün online derslere doğuma kadar katılmak zorunlu .
Huriye ebe :
0 (532) 587 01 38