Anneyim11 Hanımlar 30+4 hamileyim bugun kontrolümüz vardı 1610 gr dedi doktorumuz herseyı gayet iyi dedi kılosu iyimi sizce sizlerin bu haftalarda nekadardı
Elifkaya4806 Canım benim 30+3 kontrolümde 1580 grdı. Şimdi 34.haftaya girdik 2 gün önce muayene oldu 2065 gr doktorumda normal demişti. Maşallah senin bebeğinin kilosu da gayet normal Allah tamamına erdirsin, kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Anneyim11 Elifkaya4806 ay cok sagolun doktorum da iyi dedi ama bakıyorm bazıları dha farklı dha fazla az mı dıye ıcten ıce düşünüyorum sonra
Eflalhuma Defneprensesannesi walla ben cok meyve tüketiyorum o cok kilo aldırıyomuş 3 dogum olucak benim bebekler büyük doguyo
Merimex Defneprensesannesi sabahları tahin pekmez ceviz falan yiyordum bide muz haftasıyla uyumlu oğluşum şuanlik
Anneyim11 Eflalhuma yok sasırmak degıl ben biraz az gibi düşünüyorum kendım ıcın sizinki de onde gıdıyı deyınce neyse ya saglıkla gelsin tüm bebişler ☺️☺️
UmayAsya Eflalhuma meyvenin fazlası gebelik şekerini etkiler dikkat edin şuan ben diyetisyenle ilerliyorum ordan biliyorum