ikinciannelikseruveni Deryasevimli bakalim haziranda mi mayisin sonunda mi dogum olacak? Bana hazirana kalmam gibime geliyo
Deryasevimli ikinciannelikseruveni mayis sonu haziran basi sezeryan olacagim icin o tarihlerde olcak insallah 😇
Deryasevimli ikinciannelikseruveni nedenini bilmiyorum ama banada mayis sonu gibi digum yapcam gibime geliyor 🤷♀️
Minik1portakal ikinciannelikseruveni bende aynı düşünce içerisindeyim🙈 Mayıs’ın sonunda kaynımın düğünü var durup durup o güne denk gelicek gibi doğuyo içime 😂😂
Aiska Asminnliaua meraba bebeklerimiz ayni gune denk geliyor. Size dogum tarihini ne zamana soylediler?)
Esin25 ikinciannelikseruveni 64 günümüz kaldıı inşallah ama dha erknde olablr tbi zamanında gelsin inşallah sağlıkla kavuşurum
zeyzey87 ikinciannelikseruveni programa göre 69 ama bizimki 10 gün önden gidiyodu o zaman 59 diyebilirim sanırım☺️
Mavi-7 ikinciannelikseruveni zeyzey87 bebeğin 10 gün önden gitmesi erken doğacağı anlamına gelmiyormuş benimki de öyleydi doktorum demişti 😁 zeyzey87