Minikmucizembenim 33 haftalıklar bebeğınızın hareket durumu nedir günlük kac kere hareket edyr. İlk gebelığim bugun doktor suyunda azalma var dedı nstde de sancım az cıktı nst sancı 20lerdeydı suyu bol iç dedı ama içiyrm da .
Mavis06 Minikmucizembenim sabah akşam 10 hareketi geçecek şekilde takip ediyorum aralarda da hareketli ama be sayım yapacağım zaman odaklanıyorum genelde
Bsmlh Minikmucizembenim 25 beri suyum az 28 geldik azalma devam 4/4,5 lt su armut ve havuç ne yaptıysam artmadı dirençte yeni basladı bebekte Allah yar ve yardımcımız kaç dedi Su seviyesine size? benımde her öğün sonrası karnın tok sekılde 30 dk geçsin yemegın üstünden sola yat 15 dk bekle sonra bebek uyanıp 10 kes hareketi say dedi
archmom Minikmucizembenim nst 20 sancı sancın yok demek canım. Ben 27. Haftadayım geçen hafta kanama ve sancı nedeni ile hastaneye yattım . Sancı 30 un üzerine çıkarsa sancı olarak değerlendiriliyor. Benim 45 ti ilaçlarla kestiler çok şükür .
Minikmucizembenim Mavis06 suyun az dedı ama bebegın hareketlerını saydım ıyı cıkıyr havuc suyunu deneyım sag olasın
Mommmyyy Minikmucizembenim havuç suyu sabah akşam bir bardak zaten dr önerdi, benim 26. Haftada en alt sınırdaydı şükür fayda etti 35 olduk şimdi iyi suyu
Minikmucizembenim Bsmlh sevıye söylemedı suyun 33 haftalıga göre az dedı daha detaylı takip için nstye yolladı tansıyonu falan ölçtü . Evde takıp yapyrm su sızıntısı mı var acaba bakıyrm akıntım var az az
Heycanlianne Minikmucizembenim merhaba araştırın ve havuç suyu için benimde öyle olmuştı suyu çok çogaltıyor havuç suyu
Minikmucizembenim Bsmlh yasadığım yer küçük bir ilçe ☹️Burda hastanede olduguna şükredyrz 🤲nerdeyse. Haftaya il merkezıne baska bır hastaneye gidecegım o zaman gereklı seylerı yaptıracagım insallh sag olun
Bsmlh Minikmucizembenim canım o zaman ecz turnusol bez var varmı ecz orda onu koy renk degısıyormu yap aklında kalmasın
karabc İçiniz rahat olsun 20le sorun değil benim 60larda çıkıyor normal halimle ilaç kullanıyorum erken gelmeye çalışıyo bebek siz dinlenin 34ü geçtikten sonra bebek için tehlike kalmıyor 36.da zaten korkmayın az kaldı biraz daha dayanın geçicek herşey