Bsra06 bende bugün 37. Haftama girdim, ve bugün kontrolüm vardı özel nedenlerden dolayı gebeliğimin daha başından doktorumla sezaryene karar vermiştik bugün de bana tarihimi verdi🤩 22 Mart Saat:09′da doğuma giriyoruuuum haftaya son kontrolüm var ardından ayın 22’sini beklemek kalıyor 🙈🥺