Deyin bana
Kezo06 37 bitti 38den güN alacaksın
Kezo06 benim doktorum 37 diyor bu durumda
Kezo06 bundan sonra 38. Haftayı doldurmaya başlıcakaın
Kezo06 37 haftalıksın 38. Haftanın içindesin
Tamamladığın haftalık sayılıyorsun canım yani 37sin
37 haftalıksın . Yaş gibi düşün 1 yaşında olan çocuğumuza 2 yaşında demiyoruz 🥰