sacmalamakizim Yarın kontröle gidecem doktor 1 ay sonra gel 3′lü tarama testi yapalim dedi cinsiyeti belli olur mu acaba öğrenen var mı bu testle?
Sumc sacmalamakizim 3lü tarama cinsiyetle alakalı bir test değil canım. Ama üçlü yapıldığına göre haftan ilerlemiş olmalı. Eğer pozisyon uygunsa doktorun söyler
Sumc sacmalamakizim canım pozisyon uygunsa ve doktorun deneyimliyse en azından tahminde bulunabilir. Ben 11+5 te öğrendim 18 haftalığım değişmedi. Akşamdan çikolata ye sabahta aç gitme oraya gitmeden de sütle çikolata ye fıldır fıldır oluyor. Doktora girmeden de hareketli ol uyanık olsun