Ceyceyyy Mehtap1407 nane limon doktorların önerdiği genelde bazı bitki çayları sıkıntıli diye biliyorum yine de doktorunuza danışın
Sulearas Mehtap1407 benım doktorum sadece ihlamur onermişti ben dozunu kacırmıyorum bi bardk içebilirsiniz bence ben haftada 2 kere falan içiyorum içine limon atıyorum bogaz agrısı için plastik vermişti bana oda cok işe yarıyor
Mervee26 Mehtap1407 ıhlamur içiliyor. Doktorumun kış için tavsiyesi. 2-3 bardaktan fazla içmeyin yine de
nimres Ihlamur içmekte sıkıntı yok. Boğaz ağrısı içinde Otacının bitkisel pastili var çok iyi geliyor. Hamileler kullanabiliyor. 🤗