idiloska sinefil tatlı konusunda kendimi tutabilen biriyim, yemem dersem yemem. 3 kilo bence çok değil.
E-K-D ib_21 doğurttururken zorlanmamak için sanki onlar doğuruyor hangisi daha zor bilemedim 😅 benim bebiş biraz iri bana doktor beni de düşünün dedi az boğazına sahip çık dedi yani