Alperefet Merhaba kızlar pierre cardin twist plus travel sistem aldım puseti de var içinde pusetinde kendi süngeri var ama minder almak şart mı tüm modellere bilginiz var mı
Eprengarenk Alperefet ben de merak ediyorum benim oto koltuğu pedsiz , sadece kafa koruyucu desteği var o kadar hastaneden çıkarken arkasına bişeyler koyup desteklerim diye düşündüm ama karar veremedim
Anne54 Alperefet bebek arabasını aldığım yer gerek yok almana satmak istesem al derim ama ne gerek var içi zaten pedli ve kalın aynı minder gibi dedi bana mantıklı geldi Sizinkide öyleyse gerek yok bence canım
Gzd_ Alperefet şart canım ilk zamanlar oturamıyorlar ve bel kısımları aşırı çukur alın mutlaka bebek iki büklüm duruyor omurgası için iyi değil
Ortmenanne16 Alperefet aynı arabayı kullanacağız bizimde twist plus ben minder diktirdim kayinvalideme biraz fazla oyuk gibi geldi bana bebek sanki iki büklüm duracak gibi hissettim ama aynı arabayı ablamda kullandı o minder koymadı mesela battaniyeyi katladı öyle yatırdı yeğenimi
Aygul01 Alperefet bence gerekli. Pusetin ici çukur olduğu icin bebek çöküyor, benim oğlum hep çöktü içine, bize kullanışsız geldi puset, o yüzden cok uzun kullanamadık.. pusete o kadar hevesliydim bide. bazen keşke alsaydım diyorum 😔
NilGrl Alperefet eğer pusetinizin pedi güzelse bence gerekyok. Benim ki iyi değildi çok ince ve içine göçük bir puset. Kullanmak için başkasından aldım çünkü minder aldım içine o yüzden. Ama daha pedli güzel konforlu bir puset olsaydı almazdım.
Sareveannesi Alperefet ilk bebeğimde almadım ama ortada bi çukurluk oluyor ikinci bebeğine gebeyim ve sonngunlerimiz sonn6 ona aldım ….
spiker_anne Alperefet bebek çok küçükken gerekli oluyor evet bebek kayboluyor içinde duruşu rahat olmuyor ben kullandım puset minderi, bu arada puseti sadece dışarda değil evde de kullanıyorsunuz bebek minderle çok rahat eder içinde tavsiye ederim❤️
Esosun Alperefet çukur olduğunu düşünüyorsan içine battaniyeyi katla koy minderden daha rahat olur. 😊
Bsmlh Alperefet ilk zaman cidden şart ben ilkinde zorlanıp yastıkla destekleme yapmıştım cunku bebek daha oturamıyor kalkamıyor olduğu için lazım
Marmadal Alperefet ben de aynı bebek arabasını aldım. Pusetin içindeki kendi minderi bana biraz sert geldi o yüzden ben puset minderi aldım
aynuray16 Kusuyo mama damlıyor kirleniyor yıkama ve temizlik açısından bence şart. Oğlumda puset minderi kullandım kızımı bekliyorum şimdi ona yine yaptırdım.