Mehblr güzel anneler 💜 benim erken doğumum oldu ve bebeğim 700 gramlık doğdu 85. Günümüz oldu hastanede Allahn izniyle az kaldı çıkacaz hastaneden sormak istediğim soru bebeğime hastanede Aptamil maması kullanıyorm sütüm yok çünkü eve gidince Aptamile devam mı edeyim yoksa başka bir mama deniyim mi kararsız kaldım bebelacda çok öneriliyor cevap verirseniz çok sevinirim 🙏💜 tşkler