snnur97 Kızlar selam 15.haftadayız bebeğimizin kız oldugu netleşti 🥰 Asel Lina düşünüyorum fakat adına bşeyler yaptrsam sonrdan ısım konusunda pişmn olurmuyum kararszım varsa fıkırlerınız ❤️
Duygus97 snnur97 canım daha erken sanki belki daha çok hoşuna giden Bi isim olabilir. Biz de kumsal düşünüyoruz ama kesin değil o yüzden etrafıma bile söylemedim 😂
Dilan2912 snnur97 canım doğum yapana kadar çok isim değiştirirsin ben 21 haftalık hamileyim kızım olacak hayırlısıyla şu ana kadar çok isim değiştirdim . Doğuma kadar da Allah büyük
Burcuckmk snnur97 25. Haftamdayim her gun bi isim geliyor aklima liste tuttum en sonunda kura çekicem 😂