Fatosef ben mecburi sezeryan olacagım canım doktorumada danıştım bu gecelik konusunu . Elbise daha dogru desi . Çünkü dogumdan sonra sık sık kanamana bakıyorlar ebeler hemşireler vs , sürekli alt pijamayı indirip kaldırman dikişten dolayı zor olabilir ilk gün için elbise sonra alt üst tk giyebilirsin dedi 🙏🏻