Pasiflora bende aspirin kullanıyorum aslında minimal bi darlık olduğunu söylediler ama 36. Haftama kadar aspirine devam edicem, kendimde hemşireyim nasıl diyim bebeğe kilo aldırcak herşeyin farkındayım yiyorum, omega ilacı kullanıyorum, haftada 2 kez balıkta yiyorum, kontrolleri haftada bire düştük soğukkanlı kalmak istiyorum ama sürekli bi tedirginlik başladı ya gelişim geriliğide peşinden gelirse diye. Birde doktor belki 37de sezeryanla alırız diyince ben daha çok gerildim normal doğum için en başından beri yürüyüşlerimi egzersizlerimi aksatmayan biriyim, normal bi süreç mi yaşıyorum yoksa tehlikeli mi kafam çok karıştı