tugbakorkmaz28 doktorunuz maksimum 10 günlük rapor yazabilir 10 gün üzeri heyet raporuna girer ama siz doktorunuza sorun, çünkü yılda 40 gün gibi bir rapor hakkı oluyor, sektörlere göre değişir mi bilgim yok. Raporu iş yerinize veriyorsunuz bir sonraki ay ptt ye yatar. 3 günden fazla olması lazım raporun yoksa ödeme yapılmaz.