Gizmolata Esinim fitil kullanmanız gerekiyor, lekelenmeniz varsa vakit kaybetmeden acile gidin serum takıyorlar iğne vuruyorlar ve fitil veriyorlar
Esinim Gizmolata doktorum sıkkıntı yok dedi kackere gittim bakıldı utrasyon da bebek de iyi progestan ilaç verdi onu kullanıyorum ama hallen arada oluyor doktorum korkmana gerk yok dedi
Selly06 Doktorunuza başvurmanızda fayda var. Bugün bende yaşadım. Bebek eşi rahim ağzına yakınmış. Farklı nedenlerdende olabilir. Muhakak en kısa sürede muayene olun.
ratatosk Esinim Dr kontrolü altındaysanız ve ilaç kullanıyorsanız stres yapmayın kendinize benim de olmuştu 15 gün kadar sürdü ama çok şükür kesildi önlem amaçlı Progestan kullanıyorum ama hala
Gizmolata Esinim tamam progestan kullanıyorsanız bol bol dinlenin benim 30. Haftaya kadar sürdü, bazen doğuma kadar sürüyor bazen bikaç haftada bitiyor doktorunuz muayne ettiyse içiniz rahat olsun
Esinim Gizmolata çok teşekkür ederim canım içimi rahatlatdınız doktorum korkcak bişey yok dedi ama halen gelince korkuyorum
Gizmolata Esinim yok yok panik yapmayın bebek iyiyse kanamaya takılmayın bazen bçyşe tehlikesiz olabiliyor