Akıntı değil gibi su gibime geldi akşama doğru lavobadan çıkarken beyaz suydu geldi aceba dedim idrar mı banyoda aynı şekilde geldi şimdi iç çamaşırında ıslaklık var akıntı olsaydı diyorum beyazlık falan olurdu kafam karıştı ilk gebeliğim 28+6 bugün acile başvursam mı