Esra_ada Bende çok kararsızım ilk kızımın aşı Ada 🥰 şimdi de kız bebek bekliyorum Alin Aden Alya Arya ve Kumsal begendiklerimiz ama hala karar veremedik 😅😅
Gul6161 Birtane2307 bu tarz isimler hep koyuluyor canlar ya o yüzden eski bi işim istiyorum yani bir sınıfta mesela 10 tane asel felan olcak herhalde herkes koymuş
Betulztrk Nasippp Benan 😍 parmakla gösterilecek kadar güzel olan demek 😍 kızımıza bu ısmı koyacagız❤️
aycanerbas Alin diye bir isim duymuştum Fransızca kökenliymiş asil parıldayan güzel dürüst anlamına geliyormuş 😊 buğlem isminin anlamı da cenneti müjdeleyen melek anlamına geliyormuş beğenirseniz düşünebilirsiniz 😊🥰
Nasippp Endo yeğenimin ismi çok güzel isim ☺️ Ya da yeğenimi çok sevdiğim için beğeniyorum bilmşyork ama gayet güzel 🥰