Hruu Merhaba, bende çatlatma iğnesiyle gebe kaldım, suan 6+5 haftalık gebeyim çok şükür ilk iğnede gebeliğim gerçekleşti, psikolojinizi yüksek tutun ve doktorunuzun değerlendirme saatlerine mutlaka ama mutlaka uyun..inşallah güzel haberler alırsınız😊