Gul716 Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim daha cinsiyete var ama ben merak olarak sormak istedim göbeğimin şekline göre bebeğin cinsiyetini tahmin etmek mümkün mü acaba sağlıklı olması daha önemli benim için ama merak işte 😅 https://imgyukle.com/i/L4wYuc https://imgyukle.com/i/L40L5U bu da ultrason görüntüsü çok küçük ama
Yasoo96 Gul716 kiz 10 haftalikken iyi cikmis gobegin he 😂 ben 12 oldum hala tik yok. Ama sanmiyorum gobege gore cinsiyet tahmini yapilabilecegini🥲
Sermec27 Gul716 göbek şekline göre cinsiyet belli olmaz ayrıca bu haftada cıkan göbek değil gaz oluyor özellikle de ilk gebelikse ilerde anlayacaksınız 🥰
Gul716 Minikasya ultrason 7 haftalık ultrason ama çok çok küçük orda onuda ekliyeyim o zaman teşekkür ederim canım çok sağol
Gul716 Minikasya peki zaten 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var yenisini eklerim o zaman Ömrüm boyunca hep rabbim bana bi kız evlat nasip etsin istedim ilk çocuğum erkek bir tane de kızım olsun çok isterim 🙏🏻🥰
Gul716 Minikasya ben birşey sorabilir miyim size nasıl tahmin ettiniz kız olabilme ihtimalini merak ettim de bana da söyler misiniz ultrason da mı acaba
Minikasya Gul716 Canım zaten tahmin yapanlar ultrason kese bebek duruşu hepsine bakıyor. Bende öyle yapıyorum. Üzerinedw his ekleniyor😁 Burda gülşen hanım vardı tam adını hatırlayamadım. Oda tam tahmin yapıyor
Gul716 Minikasya ya anladım çok teşekkür ederim canım rahatsızlık verdim zamanınızı aldım buradaki herkes hakkını helal etsin arkadaşlar çok sağolun güzel yorumlarınız için