Nurerdogan01 36.haftada olan hamileler doğum için doktorlar gün verdi mi .?? Ya bana 40 haftayı hatta 41.haftayı beklicez dediler işk gebeliğim normal görünüyor şuan şükür bi sıkıntımız da yok sizlere de sormak istedi im
Buseumut2011 Nurerdogan01 vallahi banada öyle söylemişti doktorum normalde Mart 15 di tarihim bugün kontrole gittim 37+3deyim nst de sancı çıkmadı ama çatı muayenesinde 3cm açıklığım çıktı 1 haftaya doğurursun sen dedi doktorum beklicez bakalım ne zaman gelicek paşamız
Eymenimmmm Nurerdogan01 sezryanda gunverirler canim snn ilk ve norml gzktugu icin gun vermemesi nrml icerdekinin kayfi nezaman yeterse artık ☺☺
Lady-pnkk Tam 36 yim yarin kontrolüm var bakalim ne dicek doktor tarih verecek mi yarin belli olacak bebisleriniz kg si ne kadar bu arada