Duyguderinderen ebelerden duyduğum kadarıyla bebiş doğduktan sonra bile 2 sini emzirebiliyormuşsunuz herhangi bir sıkıntı olmuyormuş hatta büyüğğ sğrekli emzirdiğiniz için küçük doğduğunda sğt sıkıntısı yaşanmıyormuş. Sadece ek gıdaya başladıysanız bebiş doğduğunda ilk başta yeni doğanı emzirmek gerekiyormuş kolostrum için. Onun dışında bir sıkıntı olmuyormuş