zhr5861 Kızlar benim betam çok az artış gösteriyor şu andada 290 da zaten. Ama rahimde kese gördü doktor. Böyle bi şey mümkün mü ? Kese değilse nedir. Doktorda tam açıklama yapmadı kan sonucunu bekleyelim dedi. Yarını bekleyeceğim şimdi.
058elf zhr5861 380 le öğrenmiştim değerimi doktora gittiğimde karından muayene oldum kese görünmedi alttan bakalım demedi 2 günde bir artışına bakalım demişti, ben bi hafta sonra kan verdim 3900 lere ulaşmıştı karından görmüştü.
kucuktosbik27 zhr5861 ben 4 haftalıkken öğrendim kan değerini hatırlamıyorum ama kese oluşmamış dedi 1 hafta sonra keseyide gördük çok şğkür sonra 9. Haftamda gittim kalp atışlarını dinlemiştim şimdi 27 haftalık olduk kese oluşmamışsa daha çok erkendir 1 hafta sonra çıkar kesin
zhr5861 058elf kucuktosbik27 benim adetim 15 gün gecikti zaten çoktan artması lazımdı. Rahimde gördüğüde gayet keseydi ben bile gördüm. Aşırı kafam karıştı
kucuktosbik27 zhr5861 şöyle yengemle aramızda 2 hafta var 6. Haftada gittij kese kocamandı ama bebek yoktu 7. Haftada tekrar gel dedi doktoru bebişi gördük oda şuan 5.5 aylık hamile öylede oluyor geç döllenme falan diyorlar
058elf zhr5861 canım benimde adetim 11 gün geçtiğindeki değerim 380 di, geç döllenme olmuş olabilir seninde
zhr5861 kucuktosbik27 kucuktosbik27 bakalım sağlıklı değilsede inşallah kendiliğinden düşer diye dua ediyorum..önce hamile olayım dua ediyorum sonra düşsün diye çok çaresiz bu durummuş kimseye yaşatmasın allah
kucuktosbik27 zhr5861 rabbim hayırlısını versin canım bende yengemde boş gebelikten şüphelenmiştim geç görününce ama meğer ben eksik biliyomuşum çok şükğr. ☺️ Sende hamilesindir inşallah bebişinde sağlıklı olur inşallah 🤲🏻☺️