Eessra_1 Kızlar 26 hafta 2 günlük hamileyim en son dün gece hissettim çok korkuyorum bugün hiç hissedemedim ,sizinde hamileliğinizde böyle bişe oldu mu
Ayse9991 Eessra_1 benimde tetanoz aşisından sonra hareketi yavaşlamıştı tatlı biseyler yeyip sol tarafına yat 1 saat içinde hareket etmezse doktoruna söyle canım
Kubrabulut Eessra_1 bebekler kimi zaman daha sakin kimi zaman saha hareketli olabiliyor. Bu normal bişey. Ayaklarınızı uzatıp dinlenme moduna geçin. Biraz rahatlayın. Siz stres oldukça hareketleri hissetmeniz de zorlaşabiliyor. Sakince bebeğinizi dinleyin 🙂 1 saatlik bir dinlemenin sonunda hala hiç bir hareket hissetmiyorsanız o zaman doktora gidin içiniz rahat etsin
Mom084 Eessra_1 26 +1 oldum nasipse Haftadan beri 2 gün çok güzel belirgin hareket ederse 2.. 3 gün cok küçük kasıgımda pıtırtı hissediyorum. Ve 2.. 3 günde bir panik yaşıyorum, inşallah biran önce düzene girer hareketleri de Allahım sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin
gizem61 1 gün hissedemediğim oldu ben çok stres yapıo üzülüp ağlamıştım meğersem bebek benden etkilenmiş o yüzden hareket etmemiştii. Ben yinede tedbie amaçlı kontrolw gitmiştim
Eessra_1 Ayse9991 bendr 2 gün önce tetanoz 2.söz vuruldum ondan dolayı mı acaba? Şuan sola yatıyorum ama tık yok:(
ayminaninannesi Benm de bir gün hissedip bir gün hissedemedigim oldu esimlede sorunlar yaşıyorum baktım kafaya takınca bole oldu bende takmıyorum artık eşimi sürekli bebeğime konuşuyorum şimdi hiç öle degl nerdeyse gündüz hissetmezsem aksam hissediyorum
Hazal12 Eessra_1 lütfen korkma stresten etkilenebilir 26+5 oldum bende bugün normal yani tatlı birşey ye ve sol uzan yada arkana yastık koy ve ayaklarını uzatıp dinlen.
Kivirciginannesi_ Eessra_1 bemde 26+3 günlük hamileyim . Bazen bende de oluyo . Ama suyu az içiyordum bi kaç gündür doktor um uyardı suyu azaldigi icin hareket edemez dedi . Bemde suyu mu artirdim😄 ama günlerdir de hareket edtmiyorsa tabi icin rahat etmiyorsa kontrole git
Melek-16 Eessra_1 su ve çikolata tüketin. Kaygı hissi bebeğin hareketlerini azaltıyor kesinlikle. Bir de nefes egzersizi yapın. Derin ve uzunca nefes alıp yavaş yavaş verin. Yapabildiğiniz kadar yapın. Bende işe yarıyor🌺
Selma23 Eessra_1 bu haftalarda oluyor normal demişti doktor ben dayanamayıp acile girmiştim bu stres insanı daha çok yoruyor sizinde imkanınız varsa kendi doktorunuza yoksa acile gidin lütfen ne kaybedersiniz ki içiniz rahat etmiş olur