aybarsdefne Dilara8228 tuhaf olmuş çünkü benim doktorum çok önemser magnezyumu ben tadını sevmediğim için içmem ama eksilere düşmüş depom 1 haftadır içmeye çalışıyorum içmediğimde kızıyor bana ya düzgün beslen öğün atlama yada düzenli kullan diyor
Dilara8228 aybarsdefne Anladım benim doktorumda böyle dedi ama başlıyorum bugün hergun icicem inşallah
MinnieMouse Dilara8228 magnezyumun bi zarari yok icmedigin taktirde kemiklerin zayiflar agrinin nedeni de o zaten
aslica Sedanindenizi valla ben her gün içtim ama bişey dememişti bana da 🤷🏻♀️ Zaten az kaldı son 5 falan.