Merhaba, 2 haftadır üst üste Çatı muayenesi oluyorum doktor bugün kanama lekelenme olabilir demişti zaten. Dün sabah yine oldum hiç bir ağrı kanama lekelenme olmadı ama bugün akşama doğru 2 kez kahverengi lekelenmem oldu akıntı sümüksğ gibi afedersiniz. Çatı muayenesinden kaynaklı mı yoksa nişan mı acaba😪