nickneyime Merhaba yenidoğan için bu biberon uygun mu kullanan var mı, herkes ürün yorumu olarak kullanan bebeklerde gaz yapmadığı ve ağız kısmının anne göğsüyle uyumlu olduğunu yazmışlar siZce de öyle mi
Minikasya nickneyime Lansinoh yeni doğan seti aldım. Bebeği memedende kesmiyor çünkü. Pp dir cam değil. kaliteli malzeme.
Pregnantttt nickneyime ben demedim canım ama bebeğim avent i tercih etti şahsen kendimde aventi tasarım olarak daha bir seviyorum ve Philips avent ürünlerinden çok memnunum