Sbnll sütün azdır gelmez diye düşünme lütfen böyle düşünenlere kulak asma. Benim de ilk gebeliğimde sütüm 3.gün geldi ama öyle çok değildi şırınganın ucuyla ancak dolmuştu. Zamanla etraftakilere inatla ağlaya ağlaya yiyerek içerek emzirdim. Uyudum su içtim,kalktım tatlı yedim çay içtim. Humana içtim. Ama en çok uyku sütü artırıyor. Ve kendini sütüm yok diye endeksleme. Herkesin sütü olur. Kimisi erken vazgeçer. Kimisinin sütü uğul uğul akar kimisi biraz zorlayarak çıkartır. Ben 2,5 yıl emzirdim kızımı zor bıraktırdım. Gasicon fitalive diye bir çay aldım bu gebeliğimde henüz doğum yapmadım ama yorumları güzeldi internetten bakabilirsin trendyol. Sakinleş bol bol sağım yap. Krem sür ki yara olmasın ve uyu lütfen