Deryaercin Kızlar 27.haftadan beri bebegim doğum pozisyonundaydu 10 gun once hastaneye gittim makat gelis dedi tekrar donmus.Bugun yine gittim yine makat gelis su an 34+3 üz donermi sizce dogum pozisyonuna?
Minikasya Deryaercin 27 zaten erkenmiş. Çok dönüyor o dönem. Benim düzelmişti. Sonra 37 de tekrar döndü. Mecburi sezeryan oldum. Yani bu işler belli olmuyo canım ya