Fatmasp Kızlar siz nasıl çözüm buluyorsunuz ben çoğunlukla klima altında uyuyorum ama çoğu insan bebeklerin gazlı olabileceğini söylüyor sizce ne kadar doğru?
Edos Klimadan ilk defa bebegin gazli olacağını duyuyorum. Sadece size tavsiyem üşütür hasta olursunuz Allah korusun ki gebelikte cok zor gribi üşütmeyi atlatmak dikkat edin. Ben sicaklardan soğuk suyla rahatliyorum gunde 3 4 defa soguk suya giriyorum.
Fatmasp Edos gece uyurken zor oluyor üstüme bi ince bi battaniye alıyorum öyle yatıyorum son haftalarım olduğu İçin çok sıkışmaya başladım