Bende hem bacak hem kolu kısa. Önce 2 hafta ile başladı. Sonra gittikçe gerilemeye başladı. Şuan 6 hafta geri. Perinatoloji cücelik olabilir dedi . Bu kısalıkla ilgili de pek bi bilgiye sahip olan anne ve anne adaylari yok galiba. Aylardir bende yazıyorum ama herkezde farklı isde. Rabbim korusun kimseyi evladi ile sınamasın