Tgbcyln Sesame3 bilmiyorum tam olarak ama soner beye takipliyim bu fiyatı verdiler bana Pazartesi yatışım var endişelendim açıkçası
Sesame3 Tgbcyln hangi fiyat verildiyse o fiyattan islem yaparlar diye düsünüyorum fiyat verirken bir kağıda bilgileriniz ve verilen fiyat yazılıyor cünkü. Ama aklınızda kalmasın isterseniz bi arayıp görüsün☺️
Elffnur Bende oraya gidiyorum reşat beye evet banada cok pahalı geldi gerçi benm doğuma daha cok var ama yinede pahalı diğer subesi batı bahatta düşünyrm bende doğumu
Burcinisp88 Sesame3 bende Serpil hanıma gidiyorum. Bana zam yapmamışlar doğum fiyatı geçen sene ile aynı. Ssvd 9500 sezaryen 8000+1000 epidural. Suda doğum 12000
Burcinisp88 Sesame3 geçtiğimiz salı aldım. Geçen sene de almıştım. Aynı fiyat gözüküyor sistemde. Size zam yapılmamış dedi fiyatlamadaki kadın
Dilekcnkn Sesame3 ben şu an 7 haftalık gebeyim ister istemez tek bir hastahanede devam etmek için doğumu bile şimdiden düşünüyorum neslihan hanıma gidiyorum muayne 247 doğum içinde 8500 dediler ama henüz bir indirim yapmadım daha net konuşmaya gideceğim
teachervera Dilekcnkn bende selda hanıma gidiyorum muayenelere batu bahata gidiyorum ama doğum için clinic düşünüyorum. Doğum ücretleri çok deniliyor
Dilekcnkn teacherveraneslihan hanımda çok memnunum ama tabi ücretler doğuma kadar düşündürücek bizi ☺️
Dilekcnkn eymenarasinannesi bende Neslihan hanıma gidiyorum en son 8500 dediler henüz bir indirim yapmadım birden doğum başlarsa saat kaç olursa olsun nöbetçi olmasa bile gelecekmiş öyle dediler en çok bunu beğendim ama gidip iyice detaylı konuşucam
eymenarasinannesi Dilekcnkn evet en güzeli o zaten ve pskolog desteği vermeleri çok hoşuma gitti ve bebeğimin benden hiç ayrılmayacağı
Tgbcyln Ben açıkçası 2 kez fiyat aldım bir kez yanlız bir kezde eşimle birlikte fiyat aldık aynı fiyatı söylediler bugün acilden fiyat aldık 8500₺ dediler ama sizinle görüştükleri fiyat nedir bilemem dedi kafam çok karışık
Burcinisp88 ebdk geçen salı aldım. Hatta suan doğum yaptım. Fiyatlar dediğim gibi. Benim fiyatım geçen sene ile aynı. Değişmemiş
ebdk Burcinisp88 belkide siz geçen sene fiyat aldığınız için değişmedi bende fiyat alayım tekrar teşekkür ederim hayırlı olsun bebeğiniz normal doğum mu sezeryan mı oldunuz