Aras_bebek vazelin ve bebek yagi kullandım 32+6 yım hiç catlagim olmadı ilk öğrendiğimden beri bu şekilde nemli tutuyorum bebek yağını her dus sonrası banyoda sürüyorum kurulanmadan vazelin de haftada 2 gün iyice yedirerek sürüyorum bir gece oyle uyuyorum sorna duş alıyorum ben faydasını gördüm