Arkadaşlar 5+5 ten selamlar cümleten🙏🏻 Bugün afedersiniz kahverengimsi lekelenmem oldu. Bir çok yerden okudum aslında olabilecegini ama yinede teyit etmek istedim. Allah korusun düşük belirtsii oldugunda agrılı mı oluyor agrım olmadı benim. Şimdiden teşekkürler herkese 🙏🏻❤️