Nurr66 Canım benimde 33 haftamda sancılarım çıktı ve 1 dakika arayla
Doktorum serum ve iğne yaptırdı hemen
ve 2 tane ilaç verdi ve yatış yapmam gerektiğimi söyledi erken dogum yapmayayım diye şuan 36 haftam doldu çok şükür sende dikkat et ağır iş felan yapma
Ben şuan annemde kalıyorum her ihtimale karşı ara ara sancım oluyor hiç bir iş yapmadığım halde