Leyyale Hanımlar 29+4 haftalik hamileyim yaklasik bir aydir gögsumden sıvi gibi süt gibi birsey geliyor bugun daha bi sık geldi. Normal mi bu sizce ?
BurcuP Leyyale evet normal doktoruma da sordum normal dedi, benim de 29. Haftada başladı şimdi 32 haftalığım ara ara ıslanıyor atletim. Ama sıkmayın sakın.
Mercimekmom Leyyale bende 29 dayım benimde ara ara geliyor canım ama üstüne yatma sıktırma sakın ucunu falan temizlemek için bile tutma yani
Serendipity Defneprensesannesi gogus uyarilmasi ve sutun sikilmasi erken dogumu tetikliyor sakin ellemeyin bile
Defneprensesannesi tatlissannee benimki 20. Haftadan beridir geliyor maşallah diyelim yinede süte göz cok degermii gelirse bile kimseye soylemeyin
Leyyale hepinize tesekkur ederim cevaplariniz icin. Ozellille sıkmıyorum dokunmuyorum zaten. Icimi rahattlattiniz ❣