Papatya_38 Kızlar kız ve erkek çocukta belirtiler neler, erkek hissediyorum her gün kusuyorum kız çocuğu kusturmaz diyorlar siz yasadinizmi
Emel38 Papatya_38 ben tuzlu , ekşi seviyorum birde elma seviyoruz Erkek bebeğim.annemde Elma çok yemiş, elma asermis abimde 🙂
EsraOezbk Papatya_38 oglum oluyor hic kusmadim migdem bulanmadi hatta kendimi hamile bile hissetmedim tekmelerini hissedene kadar
Pregnantttt Papatya_38 bi kız bebeğim oldu 28+1 de Doğum yaptım net hergün defalarca istifra ettim artı doğumum olduğu gün bile istifra ettim kesinlikle böyle saçmalıklara inanmayın bu devirde bunlara inanan kaldımı 🤦🏼♀️
Ysmmmnn EsraOezbk ay ne güzel❤️ Benim oğlum oldu 6. Haftada bir başladım 16. Haftaya kadar kustum sonra yavaş yavaş düzeldim
momtobe8 Papatya_38 kızım da15 haftaya kadar kustum ve kilo verdim🙃şimdi yine aynı ama cinsiyeti henüz bilmiyoruz ama aynı şeyleri yaşadığım için kız olduğunu düşünüyorum ben🙂
Ysmmmnn Papatya_38 valla bunlars inanma canm bünyeden kaynaklı biley kızı olup dığurana kadar kusanda var oğlu olup hiç kusmayanda ama hisler önemli sen öyle hissedyrsan
EsraOezbk Ysmmmnn evet gercekten cok sükür cok rahat bir hamilelik geciriyorum artik son 2 bucuk ayim kaldi simdi ufak ufak agrilarim oluyor oda normal rabbim herkeze kolay hamilelik nasip etsin ♥️
1Anne2Bebek1Kopek Papatya_38 erkek bebegi kusturmaz derler kiz bebegi kusturur derler benm bildigim ama ben inanmiyorm erkek olp kusan da gordum kiz olp 9 ay kusan da gordm. Ilk gebeligim de kusmadim oglum oldu suan da kusmuyorm sadece bunda oburun gore kokuya karsi daha cok hassasiyetim var yarn ikili testm vzr belki tahmin de bulunur 😊