gzdeozss Esin25 ilk gebeliğim de 1000 üstüydü değer aile hekimi 4 haftadan büyük demek bu dedi muayeneye gittiğimde 4+6 dedi doktor kese falan görünmüştü 6. Haftada da düşük yapmıştm şuanki değer düşük gelince öncekine göre daha küçüktürdiye düşündüm ben
Buketkucuk gzdeozss kaç haftalık olduğunuz değer ile belli olmuyor son adet tarihinize göre hesaplayabilirsiniz😌🌸
Sose gzdeozss 2 3 gün sonra betaya tekrar baktır kuzum.. Yükseliş hızla devam ediyorsa dr keseyi görür. Rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah