Ceydaaoktay Merhabalar 21 Haftalık hamileyim. Grip oldum çok öksürüyorum KBB Doktoru antibiyotik verdi (KLAVUNAT -BID 1000 Mg) aranızda kullanan var mi cok tedirgin oldum icemedim.
Esrelf Ceydaaoktay canım gebelikte kullanılıyor. Ama gribe antibiyotik verilmez. Bademcik enfeksiyonun filan vardır, ondan vermiştir. Boş su iç.
Hatice3 Ceydaaoktay gebeliğe uygun ilaç veriliyor bende kullandım bir hafta önce çok kötüydüm agumentin 1000 ilk hemen geçti kullanabilirsin bence
Busrakorkmazz Yani doktorun uygun görmüş ki vermiş hamile olduğunu da söylediysen ona göre vermiştir sonuçta doktordur biliyordur