Bende adatıpta tuba düzcana gidiyorum. dogum evine kaydım olsun diye 1 kere gittim. sabah 7de gidip sıra almıştım ama çok yoğun oluyor. gittiğimde doktordan rica ettim detaylı ultrason için de sıra aldım. ama çok kalabalık oluyor. şu dönemde muayene için gitmek içimden gelmedi bidaha gitmedim. detaylı ultrason randevuma gidicem inşallah. hamileliğin başındayken 1 kere git derim en azından kaydın olur ve detaylı için sıra alırsın. adatıpta doğuma zaten 4000tl vericez bide 500tl ultrasona gitmesin😊