Kelebeginruyasii Merhaba hanımlar bugün doktor hormon tahlili yaptırdı sonuçlarım şu şekilde SERBEST T4- 10,33 pmol/L TSH- 0,89mıU/L LH- 2,15 FSH- 5 PROLAKTİN- 4,47ug/ ESTRADİOL E2 - 35 bu şekilde bilgisi olan yazabilir mi acaba
Pink1122 Canim sadecw serbest t4 tam sinirda biraz o sikintili digerleri yerinde degerlerin normal gorunuyor doktorun yorumlamadimi
Kelebeginruyasii Pink1122 çalıştığım için gidemedim sonuçları göstermeye oyüzden sordum ne oluyor serbest t4 ?
giresun Tiroid hormonunuza bakılmis Ths güzel değerde yalniz T4 yanlış gormuyorsam 10.33 yüksek yani hormon salgılamiyor tiroid t3 hormon degerinize de bakması lazım muhtemelen Ths düşük olduğu için dahiliyeci ilaç vermez ama endokrin uzmanına bir görünun derim burada önemli olan T4 degeri