Ilaydaylmn Kızlar merhaba yardımcı olursanız çok sevinirim pko hastasıyım ben normalde günüme de daha çok var sol kasığımda çok fazla ağrı var sanki bıçak girip çıkıyor 2 gündür sebebi ne sizce
Dadas Ilaydaylmn merhaba canım valla yumurtlama dönemi olabilir kist oluşabilir. İnşallah kötü birşey değildir 😊
Ilaydaylmn Dadas inşallah ama çok fazla ağrıyor eğer yumurtlama dönemiyse bebeğin tutması için hangi kasık ağrıyorsa o tarafa mı yatmalıyım🤔