edalianne normal doğum yapanlar var mıı durumlarınız nedir, ortam nasıldı vakit yaklaşınca bir korku bir heyecan, bir merak 🙈 dikişler, çatı muayenesi fln nasıl geçiyor
Sherife_0660 edalianne bende hacettepeye gidiyorum daha var zamanı ama doğum için şehir hastanesiyle arasında kaldım
Dlnugurlu edalianne oda çok iyi ilk onun için randevu almak istedim ben doluydu Murat Gültekin’e aldım oda çok iyi çok memnunum şimdilik 😊
edalianne Dlnugurlu bende çok memnunumhocadan gayet sakinleştirici, ama normal doğuma girmiyormuş,doğumhanede o süreç nasıl geçiyor orda merak ediyorum 😊
edalianne Dlnugurlu 37. haftalığım, gün yaklaştı , doğumum normal gibi görünüyor pazartesi gidicem bakalım ne diyecek, ayy her iki ihtimalde korkutuyor, normal olsa hoca girmiyor, sezeryan olsa sonrası sıkıntılıymış 😞
Dlnugurlu edalianne hiç korkma ebelerde gayet iyi içini ferah tut iyi şeyler düşün iyi olsun bende normal doğum çok istiyorum umarım olur 🙏özel oda tutacak mısın ? doğum yaparsan yaz burdan nasıl olduğunu bende 32 deyim şuan
Mavi-elif Dlnugurlu 35 haftaym bende murat hoca normal doğuma giriyor dediler bana akşam saat 10a kadar olan doğumlara geliyormuş akşam 10dan sonra gelmiyor dedi sekteteri
Dlnugurlu Mavi-elif anladım canım hadi hayırlısı olsun normal doğum mu olacak senin kesinleşti mi doğum şeklin ?
Dlnugurlu Mavi-elif bende 35 haftalık olunca gidecem hastaneye o zaman söyler mi acaba doğum şeklini çatı muayenesi yaptı mı size ?
Mavi-elif Dlnugurlu kesinleşmedi daha doğum şeklim bebek ileri olduğu için belki 36da haftada gittiğimde sezeryan diyebilir doktor